sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Day 64

Hola! Siinä se nyt sitten oli. Viimeinen työpäivä oli eilen. Ihan käsittämätöntä..niin haikea fiilis. Ihanaa palata ensi lauantain takaisin Suomeen, mutta miten kaiken voi jättää taas tänne? Olen tutustunut niin ihaniin ihmisiin täällä, joista ovat tulleet minulle todella tärkeitä. En osaa edes sanoin kuvailla fiiliksiäni tällä hetkellä. Viimeinen työpäivä oli raskas ja kiireinen, mutta olin koko illan niin hyvillä fiiliksillä, että kiire ei edes haitannut. Meillä' oli taas ruotsalainen Pelle Sol -niminen trubaduuri soittamassa. Hänen esityksensä veti raflan ihan täyteen. Tirautin myös pari kyyneltäkin illan aikana, kun tajusin, että tänään oikeasti on minun viimeinen työpäiväni täällä..

Olen niin kiitollinen tästä mahdollisuudestä, että olen saanut viettää 10 viikkoa Espanjassa työharjoittelussa. En ikimaailmassa olisi voinut toivoa parempaa työpaikkaa. Tämä kokemus on kasvattanut minua entistä enemmän, ja tiedän ehkä nyt hitusen paremmin, mitä haluan tulevaisuudessa tehdä. Olen myös hyvin onnekas, miten hyvin koulu on tukenut minua tässä harjoittelussa. Suosittelen kaikille, ketkä vähänkin miettii harjoittelua ulkomailla, uskaltautua lähtemään maailmalle. Rankkaa se on, mutta on se sen arvoista!

Ensimmäiset viikot olivat hyvin hankalia täällä. Oli tosi vaikea sopeutua kaikkeen mm. asuntoon ja tähän ympäristöön..Ikävä oli Suomeen. Nopeasti kuitenkin tottui niihinkin ja viikko viikolta aika meni vain nopeempaa ja nopeempaa. Töissä oppi joka päivä uusia asioita, ja alkuviikot olivat hieman ressaavia, kun jännitin töihin menoa. Pelkäsin, että epäonnistun joissain asioissa tai muuta. Kun kaikkeen tottui, niin tykkäsin olla todella paljon töissä. Minusta oli oikeasti kiva mennä töihin, kun tiesin miten ihanaa porukkaa siellä on. Minut otettiin niin hyvin vastaan tänne. Olen saanut niin hyvää palautetta asiakkailta ja työnantajilta ja se on minulle todella tärkeää.

Niin iso kiitos Harry's Lounge & Kitchenille, työnantajille ja työkavereille. Olen niin onnellinen!💗


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti