perjantai 24. helmikuuta 2017

Day 48

Hola! Ajattelin kirjoittaa toisen postauksen tällä viikolla, kun ensi viikolla tuskin kirjoittelen mitään lomani aikana. Tällä viikolla on siis ollut jo 3 työpäivää takana ja 3 vielä edessä. Ravintolan omistajat lähtivät eilen aamulla käymään Suomessa, joten meillä tällä hetkellä (to,pe,la ja su) on vain 3 työntekijää. Minulle annettiin vastuu avata torstaina koko ravintola ihan yksin, ja olin ainoana tarjoilijana parisen tuntia, kunnes toinen työkaveri tuli. Olin kokin kanssa siis ihan kahden. Jännitin hyvinkin paljon ravintolan avaamista, vaikka omistajat kertoivat minulle tarkasti miten minun tulee toimia. Kaikista eniten jännitin sitä, että miten saan ne ravintolan edessä olevat ritilät auki, kun en ole koskaan enne avannut tai laittanut niitä kiinni..mutta turhaan jännitin mitään. Tulin töihin tuntia ennen kun avattiin ja kerkesin juoda hyvin aamukahvitkin :-) Kaikki sujui ihan loistavasti! Koko torstai päivä oli hyvin hiljainen. Tuntu, että koko kaupungissa ei ollut ketään..


Tällä hetkellä asustan ravintolan omistajien vuokra-asunnossa. Yllä kuva olkkarin näkymästä, ei paha ;-) Asustetaan täällä Nikon kanssa ja vanhempieni kanssa, kun he tulevat käymään. Täällä asuminen on ihan luxusta, lämmintä vettä tulee suihkusta ihan putkeen, ettei joka puolen minuutin välein tarvitse sulkea suihkua saadakseen taas lämmintä vettä, täällä on kunnon lämmitykset, aurinkp paistaa partsille koko päivän ja mikä parasta, kunnon peitot! Olen ihan onnessani täällä asunnolla ja olen niin kiitollinen minun ihanille työnantajille, että olen saanut asustella täällä jo muutaman päivän ♡

Tämän päivän suunnitelma on mennä kaverin kanssa ostoskeskukseen hetkeksi pyörimään ja sitten seitsemäksi töihin. Huomenna sitten innolla odotan koko päivän Nikon tuloa ♡

Mukavaa viikonloppua sinne Suomeen päin! Hasta luego! 😍

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti